divendres, 19 de gener del 2007

Gràcies

Mai em podia imaginar que un “blogspot” em pogués donar tant. D’ençà que vaig començar a posar, a l’aparador, el material que conté la madriguera, que fa dos o tres mesos, no em podia imaginar lo molt gratificant que ha estat.

Tanmateix, tampoc havia apreciat la meva capacitat de transmetre els meus sentiments i reflexions, i encara és hora de que realment els hi doni el valor que es mereix. La meva incapacitat per escriure correctament, sense faltes d’ortografia, és i serà un volto que difícilment podré superar. No sé si es dislèxia o incapacitat per memoritzar les normes, el cas, és que no em penso acovardir per això. El què si em resulta satisfactori és que, en qualsevol cas, puc transmetre, que em costa poc, o relativament poc, escriure el que sento, mitjançant poesia o narració. Escriure i llegir tot allò que em trasbalsa, per bo i per dolent.

Ahir vaig llegir totes les entrades de forma cronològicament inversa. No sé si el lector d’aquest blogspot li arriba allò que sento i visc. Llegir-lo em va fer sentir molt satisfet i força en pau amb mi mateix.
Gràcies a tots, Naorte, Txus, Greenie, i els que no conec, però que han passat una estona dins la madriguera.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

És cert que la teva ortografia és millorable. Però això no t'ha de fer parar d'escriure perquè... tens el do! Saps transmetre, i de quina manera!! :) A més, pensa que el domini de l'ortografia no implica saber redactar bé, saber transmetre res. Quan publiquis la teva madriguera en llibre, m'ofereixo a corregir l'ortografia! ;) Serà tot un honor!

Esojairam ha dit...

I tant que saps transmetre!No hi ha dia que no em fiqui de cap a la madriguera per veure si hi ha material fresc!
P.D.Per cert,Naorte,l´exclusiva de correcció de moment està al meu haver!¨És broma,però sí és cert que faig el que puc per ajudar a l´ortografia d´en Nicodem.